BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 24, 2009

Jemputan Kahwin..

pergh.... kali ni...selama 2 tahun aku duduk terengganu... ni la first time aku kene jemput kenduri kahwin..hehe.. bukan aku sorang jek, tapi kawan2 aku pon turut berase bangga apabila kami mendapat kad jemputan....ekekeke.... mane tak nyer..selama 2 tahun aku dok sini..tak pernah pon aku pergi kenduri mane2.. bukan tak nak pergi..tapi takde orang jemput..bapak sian...haha....lagipon tempat aku duduk nih, tak pernah pon orang invite kami ke kenduri ape2...wkakakaka....kami ngan hal kami sendirik jek dok kat kawasan nih..haha...lagipon tempat umah sewa kami kawasan family2.. tak macam tempat2 umah sewa dak2 UiTM yang len.. majoriti sume student tinggal kat kawasan situ..hoho....so, walopon berada di kelompok2 family2.. kami tak bergaul mesra sangat dengan jiran2..ekekeke..aku pon tak tau kenape...ekekeke.....maybe jiran2 kami nih orang2 berkerjaya...(Kene think positive kan) huehuehue....so, dieorang pon jarang ade kat rumah...tak la kitaorang mengenali sangat dieorang2 nih...ekekeke....anak2 dieorang jek aku rapat..sebab aku salu tego2 anak dieorang..aku kan suke dak2 kecik..ekekeekeke.....

hurmm..berbalik kepada cite utama aku..eheh...kali ni anak kepada Mak Jah n Pak Tar kawen... aku panggil die, Kak Ipah..ehek... aku sebenanyer tak kenal sangat family nih, tapi, abang arif yang kenalkan aku..mase aku tinggal sorang2 kat rumah mase cuti mid-term sem lepas..kawan2 aku sume balik...aku sorang tinggal kat umah selama 1 weeks....huhuhu....so, mase tuh, abang arif salu bawak aku lepak kat rumah makcik die nih malam2..... hehe..sebabnyer die risau aku dok sorang2 kat umah nih..hoho...tuh aku menjadi semakin rapat dengan family nih..lagipon family die ramah jek.. abg din, abg am, kak ipah, sume layan aku macam adik dieorang sendirik... sume pon suke gelak... cam aku..so, kalo aku gi rumah dieorang, comfirm2 riuh giler umah tu dengan gelak tawa..sampai jiran sebelah n jiran depan rumah dieorang tanye2 jek ade apew kecoh2...wkakakakaka...lawak giler.....dah la jiran depan rumah dieorang tuh salah sorang staf UiTM..aku kenal...wkakaka..aku cover2 la jugak kalo nak gelak tuh..tapi Mak Jah lagik over dari aku kalo die gelak..hahaha...

walopon sekarang aku jarang gi lepak rumah dieorang, tapi kalo aku jumpe Mak Jah atau kak ipah ke kat pasa malam ker ape ke..aku tegor2 la jugak... eheh.. abg din salu je aku jumpe...sebab die salu ajak lepak2 minum2... dulu la..sekarang dah tak...die busy...ehe... baru malam semalam die ajak gi minum2.. dengan abg arif sekali..aku gi ngan sarah n pa'e.. kitaorang lepak kat port biase kitaorang..laila tomyam..hehe...mase tu la die bagi kad jemputan adik die nih...hehe...

0 comments: