BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 01, 2014

Selamat Tahun Baru 2014

Assalamualaikum...

hari dah masok 01.01.2014...
tahun baru...
2013 banyak perkara yang telah mendewasakan aku.. ya banyak... terlampau banyak...
suka ada, duka ada, senyum tawa, hiba tangis semua ada....
itulah putaran kehidupan....

so, now im welcoming 2014...
tahun bertukar bertambah satu angka dibelakang... yang juga mengingatkan kita bahawa umur juga meningkat..aku tak takut tua setahun lagi... cuma aku takut kalau aku belum dapat mengisinya dengan sempurna... untuk menjadi seorang muslimah yang sejati... insya'allah...

so, bila tahun dah bertukar, ada perkara yang perlu dilupakan...ada yang perlu dibawa ke depan, dan ada banyak untuk dicipta di masaa akan datang.. 

orang selalu kata :::
"jangan terlalu memikirkan masa lampau...just focus on masa depan"

bagi aku, aku adalah orang yang berjalan pada hari ini sambil selalu memikirkan masa depan namun masih  tetap jua aku toleh ke belakang...

so, seperti biasa, kuching bukan lah macam tempat di semenanjung ada tempat konsert2 untuk countdown new year... malam tadi sempat jugak aku keluar dengan my 2 sis n anak buah.. sebab nak hantar baju kat orang... so, bila lalu padang merdeka, ade replika pokok krismas n ade wording "new year 2014" dan ramai orang berhenti park keta disekeliling untuk amik gambar.... anak buah aku pun happy jer tengok n request nak pegi bergambo... so, turutkan jer laaaa.....


 gambo dengan "2014" jadi ler...hahahhaa...


 me with my baby-boo... ehehe....

lepas gambo, gi ler jenjalan sepanjang waterfront kuching... then pegi mcD tapau ayam n burger....then balik rumah.... hahahaha... tu jer aktiviti di malam new year....


0 comments: