BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 10, 2012

Cucur tulang Kampung Lintang

Assalamualaikum...

Hari ni baru aku merasa nikmat "weekend" dalam hidupku after sebulan aku busy memanjang dengan 5S yang resultnyer hampeh!! haha...
takpe benda dah berlalu nak buat camner... aku ikhlaskan jer masa aku yang aku sumbangkan untuk buat 5S bagai tu...sebagai kenangan...time aku dah takde kat situ lagi nanti....heheh...

awal pagi lagi kakak aku dah ajak berjalan... nak beli barang kata nya... tapi tempat yang dia ajak aku pergi memang tempat yang akan mencabar kesabaran aku untuk mencari parking!! sangat2 lah aku tak suke... indis street...aku tak suke pegi kat situ... dulu time sekolah memang situlah tempat aku berjalan2...tapi sekarang aku tak suke sangat nak berjalan kat situ...sebab tempat crowded sangat...huhu... 

so, nak tak nak aku ikutkan je la...die kan kakak aku... kadang2 ade gak aku mintak tolong die..so sekali sekala apa salah nyer aku ikut kate die (mate ke atas tangan atas bahu)...


dan yang paling aku tak suke, kena tunggu die carik barang lame giler... konon nyer nak carik baju korea... tak habis2 dengan fesyen korea die... menyampah aku... nak dekat sejam jugak aku dengan anak2 buah aku tunggu die dalam keta sebab tak dapat tempat parking... die lak dengan selamber carik baju korea die berjam2...adoii.... rase nak tinggalkan je die kat situ..huhu...

lepas beli sume barang, tetibe aku teringat dengan cucur tulang kampung lintang... dah berapa minggu aku tak gi situ...salu weekend jer aku akan pegi situ beli cucur tulang..sedap weyhhhhh...ehehe..siyes sedap...kalau rase sekali nak lagi...ehehe....

sebelum gi kat kedai tu sempat jugak aku singgah umah zue, amik borang BR1M kawasan lundu.. alang2 one way jer ke situ..dan sempat jugak berporet kejap dengan zue... memang tak leh jumpe, mesti nak berporet...hahahaha...

dan tetibe ujan pulak turun dengan lebatnyer ketika kitaroang sedang pilih cucur n sebagainya... basah kuyup kitaorang..tapi disebabkan cucur tulang yang sedap, tak kesah lak aku berhujan!! hahahaha...

sepatutnyer nak pegi the spring...tapi dah basah kena hujan semangat nak gi the spring pun hilang...cume semangat nak makan cucur tulang je mencurah curah...muahahahaha..






0 comments: