BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 15, 2012

Open House Ofis Aku...

Assalamualaikum...

entri kali ni pasal open house ofis aku aritu... disebabkan kekangan masa, aku tak dapat nk update on time..busy ler sangat makkk ni...eheh...

13/09/2012 aritu ofis aku buat open house... pagi tu aku agak terlambat sikit datang ke ofis.. mana taknyer aku prepare ketupat n kuah kacang awal pagi tu..then sedar tak sedar jam dah lewat!! huhu..


so, aku mintak tolong kakak aku untuk hantor aku ke ofis.. sebab kalau aku drive nak carik parking lagi..semakin lambat ler aku nanti...lagipun kakak aku ni jenis drift kalo drive..hahaha... kebetulan aritu die cuti n die sudi nak anto aku.. terima kasih kakak!!

aku takut aku lewat punch card...so, aku tetibe rase nak wassap ngan si aweng ni,..kot2 leh tolong aku punch card sekali kalau die datang awal... then die reply n jawapan die menghampakan aku..hahhaa..dan2 jer..

die datang sekali dengan bos aku... mane nyer nak punch untuk aku sekali kan..hahaha... kang kantoi lakk... aku tak kisah pun...hahahah...aku soh kakak aku cepat2... sampai jer kat basement, dengan kudrat yang ade aku mempercepatkan langkah aku untuk ke lif!! nasib baik aku sempat punch card before loceng bunyi...fuhhh!!


sampai2 jer aku mintak tolong PAR untuk tolong aku angkat barang2 dari basement bawah... nasib baik dieorang ni rajin... terima kasih yer abang2...


hensem2 kan!! ahakss...
 n untuk pengetahuan korang, dari dulu2 lagi aku lebih suke tengok kalau lelaki pakai baju melayu full!! sedap mate memandang...hhahaha..teringat time zaman sekolah2 dulu..salu lepak kat rumah kawan aku yang rumah nyer kat depan masjid.. bila hari jumaat...sejuk jer mate memandang tengok orang pakai baju2 melayu gi semayang jumaat!! adehh...hahaha..pelik beno...


pagi tu jugak aku memang sakit hati.. sakit hati dengan seorang insan.. erk?? insan ker?? aku tak tau die kategori mane sebenonyer..hahahha.. jahat nyer aku... dah la aku penat2, tak cukup tidoq pagi tu.. datang2 jer die suruh aku buat itu buat ini..!! hadoii... ko ingat aku tak reti nak buat sume tu ker?? aku tau laaa.. tapi give me a time jappp...nak tarik nafas!! 

p/s ::: aku tak suke orang arah aku buat itu buat ini andai orang tu sendiri tak penah nak buat n join same!! ko ingat ko bos ker??? haaa... awal pagi mood aku gundah gulana tau!!


dari start awal pagi tu... sampai ke petang memang busy sangat2.. penat bukan kemain la lagi..huhu.. tapi aku tetap gagahkan diri..perghhh..tak leh blah ayat aku..huhu... nafsu nak makan pun kurang...(mesti korang tak caye) huhu..

ke hulu ke hilir ke depan ke belakang... sampai aku tak makan pon takpe.asalkan tetamu makan (mate ke atas tangan atas bahu)
aku sempat la jugak ajak kawan2 seangkatan kami brimiens aritu untuk join same makan2... zue n asz pun di jemput untuk datang...

yang penting air asamboi yang aku buat mendapat sambutan!! aku dah agak dah... erk?? berlagak nyer ayat aku..hahahaha.... 


aku tak tau nk tulis ape lagi... so biarlah gambo2 kat bawah ni berbicara...



bersama2 dengan zue, asz n kak missie....


penyambut tetamu..hahaha..
 

antara tetamu terawal yang datang..eheh...
 

 korang nak tau, kakak kat bawah ni la yang aku maksudkan kat atas tadi... yang buat mood aku gundah gulana..hahaha...korang tengok jer gambo ni n judge ler sendiri ok!! ahakss...


ni bersama dengan kak dayang....eheh..
 


isz mongok!! yang salu nak majok dengan aku... ntah ape salah aku...huhu..
 

me n kak ros...eheh..
 

kawan2 yang aku jemput..eheh..
 

korang memang sengaje nak amik gambo aku part makan tu kan..nak kate aku kuat makan ler tu..sedangkan aku makan satay n buah anggur je kot! hahahaha..
 

balik petang tu memang penat... n boleh pengsan kot..hahaha... sampai2 jer rumah...buat ape yang patut..then aku tido tak sedor2 sampai tengah malam.. disebabkan penat keterlaluan..hahahhaa....

ok, ni saje untuk entri kali ni..
kbai!!








0 comments: