BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 07, 2011

Fire Drill Training...

Assalamualaikum...

Hari ni company aku buat fire drill training.. tapi awal2 dah emailkan kat sume staff... tak best ler.. tak real kan... aku rase baik die buat secara mengejut..baru best!! hahahha... best apa nyer.. kang mesin sape nak control... kalau mesin tak d control scrap banyak ler... bagus ler sangat idea aku tadi kan nak buat mengejut!! hahahaha...nak merugikan company ade la..hehe..


aku dengan kak fazilah awal2 dah prepare...sebab nanti kena berkumpul kat padang yang luas... so syarat pertama tak perlu pakai heels!! or wages... kang terpelecok..hahaha..awal2 aku pakai crocs jer..senang sikit...eheh...

bile loceng kecemasan berbunyi jer, kitaorang pun terkedek2 la kuar dari bangunan tu... sepatutnyer orang berlari la kan..sebab die orang nak tengok seberapa pantas mana orang lari n kuar dari bangunan tu...eheh..

last2 safety officer bagi arahan suruh cepat2 berkumpul kat padang..kitaorang pun mempercepatkan langkah.. dah la hari panas... so on the way nak ke padang tu, aku singgah kat kereta aku kejap... sempat pulak kann... lagipun aku parking tak jauh dari situ.. so, aku amik ler kipas n payung! lengkap untuk aku berjemur di bawah sinaran matahari yang terik...muehehehe...


tadaaaa...aku ade payung....orang lain takde..eheh...


kipas pun aku ade!! hahahaha...
BN lagi tu...muahahaha...politik sangatttt...
 






heheh...kalau la betol2 ade fire ker hape..sempat ker aku nak berpayung ni sume?? hahahha...

0 comments: