BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 05, 2009

Malas..

05/08/09

hari ni aku tak tau kenapa aku malas sangat2..huhu..
bangon pon lambat..haha..
lagipon aku tido lewat malam tadik..
dengan intenet aku line problem..haha..
aku nak on9 pon takde mood dah..huhu...

hari ni ade kelas TY...
sepatutnyer group kami presentation..
haha...
tak prepare sangat pon..hehe..
dah ler bangon lambat, van pon datang amik lambat..hoho..
sampai UiTM kul 8.15 lagik,..haha.
dah cam UiTM bapak kami yang punye kan..haha..



muke confident jek aku, pa'e n sarah gi kelas..
sedangkan tak prepare sangat pon.haha
selamber jek aku n housemate aku datang lewat ke kelas TY..
Pengarah Kampus tuh..
haha..
tapi takpe, oleh sebab kami comel, TY tak kesah..(poyo jek kan)
wakakakakaka...

masuk2 je kelas..aku bagi la salam..
then terus duduk..ahah.wat muka tak bersalah datang lambat..wahaha..
pastu, aku tengok husaini bagi signal..
bagi wat2 tak tau ler yang group kami kene presentation arinih..


kami bertiga wat bodo jek..wahha..
memang berharap sangat2 takde presentation arinih..


last2, tengok2, TY syok jek bercerita..haha..
cite pasal h1n1 la..cite pasal kisah die la..macam2 lagik..hehe..
kami pon da rase selamat...haha...

last2, TY tanye.. mane group yang kena wat presentation?
ayok...

then, die tanye lagi..
"nak wat arini ke minggu depan"
fuh...selamat kami... lega asenyer..haha..
tak sangka, TY ni consider jugak..haha...
die cakap ler..die tau aritu coti mengejut 1 week..mesti takde mase nak discuss, so die bagi la kami present minggu depan..wahahaha...



suke giler aku..haha...

then, lepas abes kelas..
aku jumpe die..
tanye pasal trip pergi sarawak..
die kate proceed jek..
wat kertas kerja dulu..
yesss...haha...
tak tau la lulus ke tak nanti..
dengan kes h1n1 semakin menjadi2 sekarang..hoho..

pas abes kelas TY, aku ade kelas CTU (Hubungan Etnik)
before pergi kelas tu, aku, syam n eja pergi c.c..
print assignment...wakakak..
nak anta, baru pergi print..
bagos sangat..haha...


pas abes kelas CTU nih, aku ade kelas lagik kul 2..haha..
tapi aku dari awal pagi tadi da cakap kat housemate aku yang aku takmo pergi kelas petang...haha...
arinih entah, aku rase malas sangagt2..huhu



then, lepas abes je kelas, aku singgah kafe kejap, beli makanan..
then, balik..wahhaha..
syam pon ikut skali..sebab die takde geng nak gi kelas kul 2 tuh..haha...
pa'e n sarah kul 10 da balik..wkakaka..
lagik la..hehe..

balik je umah, aku on9 jap..
tapi takleh..
gerammm...


last2, aku tidoq...
sampai ler petang...
huahauhauhaua...


p/s :: takde gambo untuk arinih..sebab aku malas nak bergambo..haha







0 comments: