BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 22, 2009

katak terbang....

aku tak tau ler betoi tak nih...katak terbang..haha... dah 2 malam aku n roomate aku jumpe katak nih dalam rumah... tapi ade kawan aku tak caye ade katak terbang....dieowang kate katak x leh terbang... so...soklan nyer sekarang adekah katak terbang wujud?? hakhak....

tapi dah 2 malam aku n kawan aku tengok katak nih dalam rumah..bukan luar rumah.. dalam rumah owtey.. aku pon tak tau, ape nak jadik umah kitaowang nih... cam zoo la pulak..huhu... lintah bulan ade, lipan ade, ulat gonggok ade, lipas, tikus n macam2 lagik... kalo kitaowang buat bisnes lintah bulan, kompem kaye kot.. haha....

ha..balik kepada katak terbang... mule2 kawan aku yang tengok nih..katak nih terbang kat dinding kat hall umah... then die ape lagik, terlompat2 ler ketakutan + kegelian tengok katak nih... aku pon geli gak dengan katak nih... n aku tak leh tengok katak nih..takut n geli siut... hahaha..... then huru hara ler umah ni tengah2 malam... seb bek jiran tak ngamok... haha....

malam nih aku lak jumpe katak nih... mase aku nak buat air..aku on la suis lampu kat dapur tuh... tetibe dengar "pappppp" bunyi something jatuh terjelepok atas lantai.. aku pon tengok ler...sekali aku tengok katak... cam owang gile aku...ahahaa.... apew lagik melompat ler n berlari2 ke depan... haha.... kalo katak tu ler jatuh atas pale aku...haishhhh.,..aku tak tau ler cam ner keadaan aku... mesti cam owng kene sawan khinzir...whahahaa.....

aku x shuke tol ngan katak nih... kepada sape2, kalo owang nak gurau2 ngan aku pon, jgn ler bagi aku katak tau....kang mati ketakutan aku.. hakhak....

4 comments:

bihunx.net said...

wooo.. nate ni la sara tu jerit2..kendian ko pegi join? haha.. peliharakah nate tu baik2.

abby said...

hahahaha...ko dengar kew die jerit2?? hakhak.... bukan aku juin..aku larik la...hahaha

bihunx.net said...

patut la terus disconnect. ko lari tinggalkan tipon

abby said...

hakhak..tau tak pew.....