BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 26, 2009

penat and ngantok giler....

huhuhu.... malam tadi aku bengong2 n jiwe kacau... aku n roomate ku kuar pegi karokey... sewa keta... lagipon member aku dak umah lain ajak kuar gak.... kiteorang pegi ah membengongkan diri... amik 20 buah lagu kat karokey box tu... dah ler masuk dalam kul 11.30 malam.... bayangkan 20 buah lagu kiteorang amik.... nak dekat 3 jam kiteorang dalam tu...wahahahha... sampai sume karokey box tu da kosong....tinggal box kiteorang je... macam biase ah... karokey box kat dungun ni x macam tempat2 lain... biase kul 12 lebih da tutup... tapi, oleh kerana kiteorang punye x abes... dieorang sanggup tunggu.... hahahaa... kul 2 pagi baru 20 buah lagu kiteorang abes.... hahaha.... sengal ubi betol.... enok, ajen n mayo.....lenkali kite wat sengal2 cam ni lagik ek... hehe....

pas abes melalak dalam karokey box tu... tekak kiteorang pon haus... kiteorang pon nak gi ah lepak minum2... ade ah 2-3 bijik kedai bukak lagi... tapi kedai tu pon nak tutop... kat dungun ni x macam tempat lain... 24 hours... kat sini kul 12 da cukup ler... paling lewat pon kul 2 pagi...hohohoho.... nak tau... tengah2 kiteorang lepak.... minum2... tengok2 ah makcik, pakcik n anak2 die da kemas2 barang nak balik... tapi kiteorang masih dok lepak2 minum... hehe... saje je wat2 bodo je minum lambat2...hehe ... tetibe je pastu lampu kedai tutop... (nampak sangat ler nak halau kiteorang) hahahhaa.... so, kiteorang pon consider ah... mesti dieorang penat, nak balik... so, kiteorang pon berambos ah dari tempat tuh... hehe...

pagi ni aku tdo kul 4.30 pagi... wat "assignment" aku yang tak siap2..hehe (pa'e je tau maksud "assignment" aku nih) muehehehe..... bangun lak kul 7 pagi.. sebab aku ade kelas kul 8-4 arini... ngantok giler seh.... dalam kelas aku bape kali nguap2... x terkire bape kali..hahaha.... sampai je kelas kul 10, lagi ah aku ngantok... ase nak tido jek... dah ler kelas puan rozaidah... hehe... aku besaukan gak ah mate aku nih... tapi siyes beb... ngantok giler.... huhuhu.... tapi, arini puan rozaidah abeskan kelas awal...(suke gilerrrr time ni, bile die kate nak abeskan kelas awal) hahaa... jahat sangat aku neh... hehe....

aku plan lepas abes kelas ni aku nak balik umah... kire nak ponteng ah kelas kul 2 tuh... hehe... tapi niat aku terbatal... sebab ade meeting... aku dah ler SU kehormat... kene ler hadir... hhuhu... ingatkan meeting abes awal.. upe2 nyer abes lambat... hampehh... terbatal niat aku nak ponteng kelas... whahahahah..... tapi yang bes nyer masuk kelas miss malinja nih... mesti kelas abes awall... hehee... bess2......

ptg td lak aku n pa'e n sarah wat keje bengong lagik... hehe... gi jalan2.... (bes2....) kate ngantok, tapi bile kuar jalan2 tak ngantok lak... whahaha.... tapi hari ni aku memang penat gilerrrrrrrrr............ penat... penat... penat....

0 comments: